آخرین بروزرسانی: 1402-08-20

بیانیه حفظ حریم خصوصی

 

کاربر گرامی، بدیهی است که در صورت استفاده از وب‌سایت، فرض می‌شود که شما با مفاد این بیانیه موافق هستید.

۱. جمع‌آوری و استفاده از اطلاعات

بیمارستان مطهری تنها مالک اطلاعات جمع‌آوری‌شده در این وب‌سایت است. ما این اطلاعات را به هیچ نحو، غیر از مواردی که در اینجا آورده شده، نفروخته، اجاره نداده و به اشتراک نمی‌گذاریم. بیمارستان مطهری در بخش‌ها و به روش‌های مختلف اطلاعات کاربرانش را جمع‌آوری می‌کند.

توجه داشته باشید که در انتقال داده‌ها بر روی اینترنت (به‌عنوان‌مثال در هنگام برقراری ارتباط از طریق ای‌میل) ممکن است شکاف‌های امنیتی وجود داشته باشد. حفاظت مطلق و کامل از اطلاعات مبادله شده در اینترنت در مقابل دسترسی‌های اشخاص ثالث امکان‌پذیر نیست.

 

۲. استفاده از کوکی‌ها

وقتی شما از سایت بیمارستان مطهری بازدید می‌کنید، می‌توانید به‌صورت ناشناس در وب‌سایت بگردید. به‌عنوان یک کاربر میهمان، ممکن است برای بررسی بازدید شما از کوکی استفاده کنیم. همچنین اگر به‌عنوان یک کاربر ثبت‌نام کرده (عضو) از سایت استفاده کنید، ما از کوکی‌ها برای ذخیره‌سازی اطلاعات شخصی شما مانند نام کاربری و دیگر اطلاعاتی که می‌تواند هویت شما را فاش کند، استفاده می‌کنیم.

کوکی حجم کوچکی از اطلاعات است که توسط یک وب سرور به مرورگر وب شما انتقال می‌یابد و تنها توسط سروری که آن را برای شما فرستاده قابل‌خواندن است. کوکی با ذخیره‌سازی اطلاعات کاربری شما، همانند کارت شناسایی عمل می‌کند. کوکی نمی‌تواند دستوری را اجرا و یا ویروسی را منتقل کند.

3. پیوندها

در وب‌سایت  پیوندهای (لینک) بسیاری به دیگر وب‌سایت‌ها و خدمات آنلاین قرار دارد. درهرحال بیمارستان مطهری مسئولیتی در قبال وب‌سایت‌های دیگر نخواهد داشت. ما کاربرانمان را تشویق می‌کنیم که هنگام خروج از وب‌سایت آگاه باشند و بیانیه‌های حفظ حریم خصوصی هر وب‌سایتی که اطلاعات شخصی کاربران را جمع‌آوری می‌کند را مطالعه کنند. این بیانیه فقط به اطلاعات جمع‌آوری‌شده توسط این وب‌سایت (بیمارستان مطهری) اعمال می‌گردد.

4. افراد زیر سن قانونی

این وب‌سایت برای افرادی که بیش از ۱۸ سال سن دارند طراحی‌شده است. استفاده از این وب‌سایت توسط افرادی که زیر سن قانونی هستند با رضایت از سوی سرپرست مجاز است. اگر نشانی از رضایت در دسترس نباشد، حق حذف تمام داده‌های مربوط به کاربران زیر سن قانونی نزد ما محفوظ است. پدر و مادر و یا سرپرست مسئول حفاظت از حریم خصوصی فرزند خود می‌باشند.

5. مسدود کردن و حذف داده‌ها

برای حذف و پاک کردن نام کاربری خود با ما تماس بگیرید. اگر درخواست حذف داده‌ها به دلایل قانونی، قراردادی، تجاری و یا مالیاتی امکان‌پذیر نباشد به‌جای پاک کردن، آن‌ها را بلوکه و غیرقابل‌دیدن خواهیم کرد.

6.اطلاع‌رسانی تغییرات

ممکن است بنا بر ضروریاتی بخش‌هایی از این بیانیه تغییر کند، اما حقوق بنیادینی که در اینجا تضمین‌شده است را، بدون اطلاع کاربران، محدود نمی‌کند. تمام تغییرات مربوط به سیاست حفظ حریم خصوصی را در این صفحه اعلام خواهیم کرد. اگر تغییر بنیادینی در بیانیه حفظ حریم خصوصی بدهیم، این موضوع را از طریق ای‌میل به کاربران اطلاع خواهیم داد.